iqads-calendar-v2-cover-800
e-commerce
4

Oameni faini si informatii excelente la Lumea SEO PPC

Pe 25 Martie a avut loc evenimentul Lumea SEO PPC, eveniment la care am fost invitata ca speaker. Prezenta la astfel de evenimente ar trebui sa fie obligatorie pentru cei din domeniu, unde cel mai important aspect e schimbul de experienta intre participanti

Mi-a placut in mod deosebit prezentarea Alexandrei Tanasa, care a vorbit despre cum se poate face Link Building prin digital marketing. A oferit multe sfaturi ce ar trebui puse in practica de cat mai multi marketeri, pentru ca nu e normal ca in anul de gratie 2015 sa cumperi link-uri la kilogram, ca la piata. Link building-ul prin campanii de PR nu e o treaba usoara, dar ca om de marketing, cu o atentie sporita acordata brandului de care te ocupi, poti scoate tot ce e mai bun din el.

Cum dupa Alexandra a fost randul meu sa vorbesc, nu m-am putut abtine in a nu da ca exemplu cum am facut link building printr-o campanie de PR, pentru un magazin de fashion. Cu cat mai multe exemple, cu atat mai bine intelegi ce ai de facut, nu-i asa?

Cum una din cele mai importante datorii a unui om de marketing este aducerea de trafic, mentinerea, cresterea si conversia lui in cadrul magazinului online pe care il administreaza, am ales sa vorbesc despre remarketing si retargeting, doua instrumente care cu ceva munca iti pot aduce rate de conversie peste medie.

Este important de stiut ca remarketingul se refera la colectarea informatiilor despre actiunile pe care le fac userii pe un site si remarketarea lor prin e-mail: cos de cumparaturi abandonat, upsells/cross sell, iar retargetingul descrie destinatii de plasare si anunturile grafice online, servite pe baza activitatii unui utilizator pe site-ul tau.

Daca la momentul asta te gandesti la campaniile de remarketing din adwords, atunci trebuie sa alungi gandul asta, pentru ca in fapt, acestea sunt retargetari.

La capitolul remarketing am folosit platforma retargeting.biz, platforma care pentru mine a dat rezultate extrem de bune (cifrele le puteti vedea in prezentarea de la final).

Si cum nimeni nu e perfect (sic), am invatat cateva chestii foarte interesante si din prezentarea Dianei Bancu care a vorbit despre Dynamic Search Ads (google adwords), de la cum se implementeaza campanii, pana la tips and tricks.

Ma bucur ca am fost invitata la acest eveniment si multumesc organizatorilor si publicului, care a fost unul deosebit.

Pentru poze, multumiri speciale lui Olivian Breda

PS: In cadrul evenimentului a fost si un subiect mai arzator ce ar avea nevoie de raspunsuri. Cum luam legatura cu bloggerii din Romania? Cum reusim sa facem o campanie cu ei?

Eu fac un apel la ZeList, prin care ii rog (si sper sa faca asta la un moment dat) sa adauge o zona de contact bloggeri, poate chiar pe nise si ceva preturi cerute de ei. Iar dumneavoastra stimati bloggeri, nu strica sa aveti pus contactul la vedere si mai ales sa fie actualizat.

PPS: Ionut Munteanu e cel mai fericit tatic, iar asta ii da o stare pozitiva pentru a face campanii de adwords dementiale 😀

Articole asemănătoare
1
Campaigns: prima agenție dedicată magazinelor online de fashion & lifestyle
gpec-10-ani-de-gala-premiilor-ecommerce-2015
GPeC 2015
Untitled-1
Comertul electronic in UK
4 comentarii

Lasă un comentariu

Comentariul tău

Nume*
Website