1
e-commerce
0

Campaigns: prima agenție dedicată magazinelor online de fashion & lifestyle

Viața fără provocări e ternă. Fără provocări nu simți gustul victoriei și satisfacția reușitei prin propriile puteri. Astăzi lansez o provocare proprie: deschid prima agenție din România făcută cu dedicație pentru magazinele de fashion și lifestyle.

Nu cred că există vreo urmă de îndoială când spun că în ultimii 10 ani, comerțul online a cunoscut o dezvoltare fulminantă, iar categoria fashion și lifestyle reprezintă un procent semnificativ din această piață. Dar tocmai datorită acestei dezvoltări este tot mai greu pentru magazinele online din domeniu să reușească. Ce elemente sunt necesare pentru a reuși? Să se evidențieze prin ceva unic pentru a se face cunoscuți și să câștige încrederea utilizatorilor. Aceștia sunt doi dintre cei mai importanți piloni care se află la baza succesului și cu aceste date în gând, mi-am spus că ar fi cazul să pun la bătaie experiența de mulți ani în domeniu și să ofer expertiza necesară celor în nevoie. Am fost și sunt contactată de prieteni și de oameni din online pentru a-i ajuta cu magazinele lor online, iar acum o voi putea face prin intermediul agenției Champaigns.

Despre ce este Champaigns? Champaigns e despre apparel marketing with a pich of awesomness, e despre plusul pe care îl putem aduce și despre sparkling campaigns, iar targetul este optimizarea ratei de conversie și creșterea numărului de comenzi. Înțeleg unicitatea fiecărui magazin online, iar în cadrul agenției se va lucra pentru a dezvolta tocmai această unicitate. Vom face propuneri de eficientizare a interfeței, vom analiza fiecare canal de marketing, vom realiza strategii personalizate pentru fiecare magazin. Apoi, în funcție de nevoi, vom crea și derula campanii de brand awareness pentru ca magazinul  online care intră pe mâna Champaigns să-și facă cunoscute serviciile și produsele la un număr cât mai mare de consumatori.

Champaigns și-a câștigat deja primii clienți din .ro, printre ei numărându-se ZorileStore, Sandalandala, Zaza Boutique, Moja și Zonia. Dar nu inteționez ca agenția să se axeze exclusiv pe piața românească, strategia pe termen mediu și lung incluzând extinderea pe piața europeană și chiar globală. Primii pași au fost deja făcuți în acest sens, Champaigns fiind în discuții avansate pentru un proiect cu produse bio din Australia și cu un jucător din comerțul online din Dubai.

Nu pot încheia fără să-i mulțumesc Ralucăi Gravrilescu care a “descoperit” numele agenției și lui Ovidiu Sebastian Pop care a creat identitatea de brand. Vă mulțumesc amândurora!

Articole asemănătoare
Untitled-1
Comertul electronic in UK
iqads-calendar-v2-cover-800
Oameni faini si informatii excelente la Lumea SEO PPC
gpec-10-ani-de-gala-premiilor-ecommerce-2015
GPeC 2015

Lasă un comentariu

Comentariul tău

Nume*
Website