Alegerea intre a fi sau a nu fi brand
Ai un start-up si vrei ca toata lumea sa afle de el. Iti doresti si e normal sa vrei asta, ca din toate produsele existente pe piata, alegerea consumatorului sa fie in favoarea ta. Adica, sa-ti aleaga produsul. Pentru a putea realiza asta, mai intai trebuie sa-ti scoti produsul din anonimat si sa faci din el un BRAND.
Sa construiesti un brand nu e treaba usoara si putem sa ne dam seama de asta uitandu-ne la istoria brandurilor consacrate, fie ele locale (romanesti) sau internationale.
Imaginea in online pune astazi lumea in miscare si daca nu stii sa o folosesti in favoarea ta si a produsului tau, prin toate mijloacele ce ti se ofera, atunci in mod sigur vei ramane un simplu spectator si consumator al unui spectacol din care ai fi vrut sa faci parte, dar nu ai reusit decat sa cumperi un bilet pentru a-l viziona.
La un brand nu este vorba despre cat de genial arata un logo, despre manualul de identitate (apropo, cate branduri romanesti au manuale de identitate!?), nu este vorba despre planul de afaceri, nici macar despre produsul sau serviciul pe care il oferi. Este vorba despre consumator. Este vorba de promisiunea pe care i-ai facut-o ca vei da totul sa ii oferi ce ai mai bun. Este vorba de increderea pe care ai reusit sa o castigi si pe care trebuie sa o apreciezi si sa o respecti prin oferirea a maximum in tot ceea ce faci si oferi. Odata pierduta increderea intr-un brand, cu greu o mai poti recapata, iar daca o recapeti, va fi la costuri foarte mari.
Nu sunt si probabil nu voi fi vreodata un om de branding, asa ca ii las pe cei care se pricep la branding sa o faca, dar am participat la ridicarea de la zero a doua branduri. Daca vrei sa afli diferenta dintre “brand” si “branding”, daca vrei sa afli cum sa iesi din anonimat prin campanii eficiente de branding, te invit la conferinta “Branduri, campanii eficiente”. Evenimentul este organizat de PR2advertising.ro si va fi moderat de Dorina Florea (TVR). Participarea este GRATUITA, acesta fiind un motiv in plus pentru care nu ar trebui sa ratezi conferinta. Inscrierile se pot face AICI.
Ne vedem acolo!