GPeC 2015
GPeC (Gala Premiilor eCommerce) implineste anul acesta un deceniu de cand “pune la punct” e-Commerce-ul in Romania. Pe 19 martie s-a dat startul celei de-a zecea editii a celui mai important eveniment online din Romania.
Pana pe 27 aprilie, magazinele online se pot inscrie in cadrul acestei competitii. Anul acesta a crescut numarul criteriilor de jurizare, de la 90 cate au fost anul trecut, la aproximativ 120, anul acesta. Pentru a intra in competitie, magazinele online trebuie mai intai sa treaca de criteriile de preselectie. Odata indeplinite aceste criterii, magazinul online participant va fi atestat ca “Magazin Online de Incredere” si va primi sigla Trusted.ro
20 de specialisti vor analiza participantii si vor explica sau da recomandari acolo unde este cazul, astfel incat magazinele online vor afla unde gresesc si vor putea remedia problemele ducand astfel la cresterea vanzarilor. Evaluarea magazinelor va avea loc in doua etape (primavara si toamna) pentru a se putea observa evolutia magazinelor.
In faza finala, juriul va apela la mistery shopping, adica va plasa comenzi reale pentru a nota profesionalismul si serviciile magazinelor online.
GPeC este deosebit de important pentru piata de vanzari online din Romania pentru ca practic va audita magazinele online participante si va indica posibilele probleme pe care le au si le va indica modalitatea de rezolvare.
Pentru ca este an aniversar, GPeC 2015 va avea invitati 6 speakeri de renume mondial ce vor impartasi din experienta lor, timp de trei zile (11-13 mai).
Mai multe informatii veti gasi pe GPeC.ro